Team

Jasmin Trachsel

Moderatorin Volksmusik

Über mich

Bei Radio BeO seit: Januar 2023

Bei Radio BeO weil: Wüu i gärn e Biitrag zum Erhaut vo üsere Tradition und Kultur leischte

Das würden andere über mich sagen: Geng für aues z ha und immer öpis im Gusu

Erste eigene Kassette, Platte, CD: Räuber Hotzenplotz

Bestes Konzert: Eis vo dene, woni mini Stimm verlore ha

Dieses Zitat gefällt mir: Freunde bringen das Beste in uns zum Vorschein, indem sie es sehen, noch bevor wir es selbst tun.

In dem habe ich ein Diplom: Im Dirigiere, im Gleitschirmflüge, i diversne Sprache und hoffentlech im 2024 dr Master of Medicine

Und was davon mache ich noch regelmässig und mit Freude: Aues geng no mit Fröid aber nümme ganz aues so regumässig

Mein Supertalent / Meine Superheldenkraft: Zähnputzend, Rucksack packend und Schlüssu suechend im Rahme vor Hustüür stah, wüu me sech z spät het afa zwägmache

Wäre ich eine Comic- / Filmfigur, dann wäre dies: Dr Globi, eifach wüu dä geng ir Wäutgschicht ungerwägs isch und aues mügleche usprobiert

BeO-Nacht

BeO-Nacht

1:00 - 2:00

PIANO CONCERTO NO 1 B-MOLL Sätze 1-3
PIANO CONCERTO NO 1 B-MOLL Sätze 1-3 K- TSCHAIKOVSKY PETER ILYCH 01:46
SOMEONE TO YOU
SOMEONE TO YOU BANNERS 23:58